Etykiety

sobota, 7 czerwca 2014

Nawilżający szampon Equilibra

Długo zajęło mi poszukiwanie idealnego szamponu do włosów. Szczególnie w przypadku łojotokowego zapalenia skóry. Kiedyś w internecie natknęłam się na bardzo pozytywną recenzję szamponu Equilibra. Natychmiast udałam się do wszystkich drogerii i aptek w okolicy, ale niestety nigdzie go nie było. Jakiś czas temu znalazłam na doz.pl i produkt wylądował w koszyku. Szampon jest fantastyczny.
Jego skład:

Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, TEA-Lauryl Sulfate, Maris Salt (Sea Salt), Polyquaternium-44, C12-13 Alkyl Lactate, PEG-6, Caprylic Capric Glycerides, Polyquaternium-7, Parfum (fragrance), Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Sodium Chloride, Dehydroacetic Acid, Disodium EDTA, Cl 42090 (FD&C Blue No 1), Cl 19140 (FD&C Yellow No 5).

Włosy po umyciu są gładkie, śliskie i przede wszystkim nawilżone. Tak samo skóra głowy. Po używaniu silnych szamponów przeciwłupieżowych i przeciwłojotokowych, na pewno jest to strzał w 10. Ponadto, kosmetyk nie zawiera substancji konserwujących - parabenów i agresywnych środków myjących SLSów i SLESów. Dodatkowo, nie plącze włosów co jest dla mnie istotne, bo nie znoszę rozczesywania kołtunów :) 
Szampon ma przyjemny zapach i jest wydajny. Zdecydowanie polecam!



1 komentarz: